Tentang Diri

Saya Elizabeth Ileen Anak Paul Tindin. ✋ Anak ketiga dari lima beradik. Saya berbangsa Iban dan menetap di Kuching Sarawak. Pada tahun ini saya mejangkau umur yang ke-26 Tahun πŸ‘© Menceritakan impian saya pada 3 Tahun lepas, dengan dorongan Pegawai Kanan saya, kini saya dalam usaha mencapai impian saya untuk menjadi seorang lepasan Sarjana Muda. Saya merupakan seorang Pelajar Jarak Jauh (PJJ) yang mengikuti kursus dibawah Universiti Utara Malaysia (UUM) no. matrik :265893

Blog ini saya cipta bagi tujuan menyelesaikan tugasan yang telah diberikan oleh pensyarah Cik Adeline Engkamat dalam kursus STID 1130 iaitu Aplikasi Komputer Dalam Pengurusan. 
Saya juga berharap isian yang akan saya pamerkan akan memberi manfaat kepada pembaca. Semoga saya dapat menyelesaikan tugasan ini dengan jayanya dan dapat memenuhi kehendak tugasan yang diberi.

Terima Kasih πŸ˜ƒ

Comments