Senaman Amalan Saya

Dengan keadaan dan masa kerja saya yang tidak menentu saya masih perlu untuk mengekalkan stamina yang cukup dan sentiasa bertenaga untuk aktiviti seharian. Disini saya ingin berkongsi amalan senaman yang saya lakukan untuk sentiasa bertenaga dan sihat tubuh badan walaupun hanya berada di rumah. Seperti yang kita tahu senaman tidak semestinya yang paling " in trend" atau yang paling "hebat" hanya cukup sekadar mengikut kebolehan dan kesesuaian diri sendiri yang mengutamakan keselamatan.πŸ’“

😻Pada zaman moden kini juga bergitu mudah untuk mendapatkan pelbagai applikasi melalui telefon mudah alih sebagai panduan untuk mendapatkan tip senaman di rumah. Jadi tidak salah untuk melakukan senaman berpandukan video atau applikasi telefon mengikut keselesaan dan kesesuaian diri sendiri.




Selamat mencuba!πŸ‘€

Comments